سوالات متداول – ثبت سفارشات و خرید

Logo-EDITED favسوالات متداول

  • چطور ثبت سفارش انجام دهم؟
  • اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله “ورود به کتب” با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در کتب نداشته‌اید می‌‏‏توانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.
  • چگونه سفارشات به دستم می رسد؟
  • بعد از ثبت شدن سفارش شما، E-mail برای شما ارسال می شود. سپس در بین ساعت اداری با تلفن ثبت شده ی شما در سیستم، تماس گرفته می شود و جهت هماهنگی زمان تحویل کالاها و جزئیات مورد نیاز با شما هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.
  • آیا امکان ویرایش اطلاعات شخصی ام در سایت هست؟
  • بله. شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود با کلیک کردن بر روی گزینه ی “ویرایش”، “آدرس و مشخصات” خود را ویرایش کنید. توجه داشته باشید که مبنای ارسال کالا و صورتحساب شما مشخصات حساب کاربری شما می باشد.
  • آیا امکانش هست کالا را پس از خرید به آدرسی دیگر برایم بفرستید؟
  • بله، شما می توانید در قسمت توضیحات خرید این موضوع را ذکر کنید و به مسئول فروش سایت که با شما تماس میگیرد این موضوع را یادآوری کنید.
  • چه زمانی میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟
  • شما در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را از طریق سایت کتب ثبت فرمایید تا در روزهای کاری و ساعات اداری با شما تماس گرفته شود و پس از آن سفارشات شما ارسال شوند.
  • آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
  • تا قبل از مرحله ی ثبت سفارش شما می توانید هرگونه تغییرات را در سبد خرید خود انجام دهید یا ابطال کنید اما پس از ثبت نهایی آن با دفتر سایت در قسمت “تماس با کتب” در روزکاری و ساعات اداری تماس برقرار کنید.
  • آیا می توانم سفارشم را بطور تلفنی ثبت کنم؟
  • در حال حاضر موقتا این امکان وجود دارد که در صورت اینکه مشکلی با ثبت سفارش آنلاین در سایت کتب داشتید ما را در جریان بگذارید و سفارشات خود را بطور تلفنی در ساعات اداری ثبت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*