روش های ثبت سفارش

روش های ثبت سفارش

اگر عضو سایت کتب می باشید:

شما میتوانید پس از وارد شدن به حساب کاربری خود کالاهای مورد نظرتان را از قسمت فروشگاه انتخاب کنید و با فشردن “افزودن به سبد خرید” آن ها را به سبد خریدتان اضافه کنید و سپس از طریق قسمت”سبد خرید” جزئیات کالاهای در سبدتان را مشاهده کنید و تغییراتی را که مد نظر دارید اعمال کنید و سپس در ادامه یکی از مراحل تسویه حساب را انتخاب کنید سپس از واحد ثبت سفارشات سایت کتب (در روزهای کاری و ساعات اداری) با شما تماس گرفته می شود و جزئیات و زمان دقیق تحویل سفارشات را با شما هماهنگ می کنند و سفارشات ارسال می شود. لازم به ذکر است که لطفا حتما اطلاعات تماس خود را در حساب کاربری بطور دقیق وارد فرمایید.

در ضمن موقتا شما می توانید بصورت تلفنی نیز سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار با شمار ۰۲۱۲۲۲۳۱۸۶۶ تماس حاصل فرمایید.

تسویه حساب به دو روش صورت می گیرد: روش اول: شما وجه مورد نظر را به حساب بانکی کتب به مشخصات درج شده در سایت می ریزید و زمانی که مسئولین سایت با شما تماس گرفتند اطلاعات جزئیات پرداخت را به آنان اطلاع دهید تا کالای شما ارسال شود. روش دوم: شما می توانید وجه مورد نظر را پس از رسیدن سفارشات درب منزلتان به صورت نقدی یا با کارت اعتباری پرداخت کنید. (توجه داشته باشید این روش فقط برای ساکنین تهران است و برای استان ها و شهرستان های دیگر این روش فعلا استفاده نمی شود و همینظور هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از حد خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت در هنگام تحویل وجود ندارد.)

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از قسمت تماس با کتب در پایین صفحه ی اصلی سایت با ما در ارتباط باشید.

اگر عضو سایت کتب نمی باشید!

پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به شما ارائه کنیم در سایت کتب عضو شوید و اطلاعات شخصی جهت ارسال سفارشات را وارد کنید. و توجه داشته باشید که به جز مراحل خرید و سفارشات شما پیام های اضافه یا تبلیغاتی برایتان ارسال نخواهد شد.

ارسال سفارش

۱- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و ساعت اداری منظور از ۹ تا ساعت ۱۷ است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کتب به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

۲- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

۳- امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری یا پست ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از یک میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

۴- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کتب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

۵- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.